Glam Boutique Mammut
1024 Budapest Lövőház utca 2-6.
Mammut 057-es üzlet

Glam Boutique Mammut

1024 Budapest, Lövőház utca 2-6. Mammut 057-es üzlet
+36 (70) 329 3562
shop@glamboutique.hu

Üzemeltető: Tóth Ágnes egyéni vállalkozó
1125 Budapest Diós árok 64.
+36 (70) 339 7860

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen szállítási módok elérhetők?

Belföldi csomagszállító partnerünk a FoxPost és az MPL, amelyeknek köszönhetően Magyarországon belül házhozszállítás, valamint FoxPost csomagpontra történő kézbesítés is kérhető. Üzletünkben lehetőség van személyes átvételre (1024 Budapest Lövőház utca 2-6. Mammut 057-es üzlet).

Milyen szállítási költségek merülnek fel rendeléskor?

Csomagszállító partnereink a FoxPost és az MPL, amelyek az alábbi árak szerint szállítanak:

  • FoxPost csomagpont: 890 Ft
  • MPL házhozszállítás: 1 855 Ft
Milyen fizetési módok vannak a webshopban?

Webshopunkban háromféle módon is fizethetsz. Barion által üzemeltetett biztonságos online bankkártyás fizetés, előre utalás, illetve utánvétes fizetés (készpénzzel vagy bankkártyával). Csomagpontra történő szállítás és házhozszállítás esetén a bankkártyás fizetés és az előre utalás elérhető.

Mennyi a szállítási idő?

Megrendelés elküldése után legkésőbb másnap összekészítjük csomagod és elérhetővé tesszük személyes átvételre vagy átadjuk a választott futárszolgálatnak. A futárszolgálatok általában másnapra, vagy legfeljebb 2 munkanap múlva kézbesítik a csomagot. Személyes átvétel esetén a csomagot általában már aznap, vagy legésőbb másnap átveheted. Ennek tényéről e-mailben fogunk értesíteni.

Mennyire biztonságos a webshopban vásárolni? Biztonságban vannak az adataim?

Az adataidat biztonságban kezeljük, harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adjuk át. Ez alól kivételt képeznek a futárszolgálatok, melyeknek átadjuk kapcsolati adataid a sikeres csomagkézbesítés érdekében.
Bankkártyás fizetés esetén bankkártya adataidat nem webshopunkban, hanem a Barion rendszerében kell megadni, akik nagyfokú biztonsággal kezelik ezen adatokat. További információkat az adatkezelési szabályzatunkban olvashatsz.

Mi történik a rendelésem leadása után?

Munkatársaink összekészítik csomagod, majd átadják a kiválasztott futárszolgálatnak, vagy elérhetővé teszik személyes átvételre az üzletünkben. Ezek megtörténtekor e-mailben értesítünk.

Kapok számlát a rendelésemről?

Rendelésedről a csomag összekészítésekor állítjuk ki a számlát, melyet a termékekkel együtt vagy emailben fogsz kézhez kapni.

írj nekünk üzenetet